«Ελευθερία» στο 2021 και στο 1821 (Μέρος Γ΄)

Συνέχεια από το Μέρος Β΄

Δυο στα δυο. Είναι η δεύτερη φορά μετά το 1921 που η Ελλάδα δεν θα γιορτάσει εθνική εκατονταετηρίδα. Καλύτερα, γιατί με Κυριάκο και Γιάννα θα είχαμε πολύ σοβαρό πρόβλημα. Άλλωστε, ο Κυριάκος -ως γνήσιος μαθητής του Bill- είναι απασχολημένος με την μελλοντολογία. Προβλέπει ότι μόνο το εμβόλιο θα μας δώσει πίσω την «ελευθερία», το οποίο μάλιστα θα είναι και ακίνδυνο και αποτελεσματικό!

Αντίστοιχα πράγματα γίνονται σήμερα σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο. Μετά τη βίαιη αφαίρεση της «κανονικότητας» του 21ου αιώνα η βοήθεια έρχεται από τις «επιτροπές ειδικών», τους «δανειστές», τους «συμμάχους». Η Ε.Ε. εφαρμόζει μέτρα – εκδίδει αποφάσεις, οι επιλεγμένες φαρμακευτικές εταιρείες κατασκευάζουν εμβόλια, ο Π.Ο.Υ. εγγυάται «αμερόληπτα», το ίδρυμα Μπιλ & Μελίντα χρηματοδοτεί. Ο εκβιασμός λειτουργεί πάνω στη βάση «επαναφορά στην κανονικότητα» (=Επιχείρηση Ελευθερία). Ξεκινά από την αφαίρεση της μάσκας, συνεχίζεται στην ελεύθερη μετακίνηση και φτάνει ως το δικαίωμα άσκησης επαγγέλματος.

Η εικόνα του 2021 είναι ολόιδια με την ελληνική του 1824. Ο εκβιασμός δεν θα μπορούσε να σταθεί, αν η εικόνα δεν παρουσιαζόταν αντεστραμμένη. O ρόλος των ΜΜΕ είναι καθοριστικός ενώ στην Ελλάδα δεν γίνεται καν προσπάθεια να κρυφτεί η αργυρώνητη θέση τους. «Ειδικοί» της παγκόσμιας υγείας είναι ένας Αιθίοψ ύποπτος εγκλημάτων που δεν άσκησε ποτέ το ιατρικό επάγγελμα και ένας Αμερικανός μεγιστάνας της πληροφορικής που, ως «φίλος του ανθρώπου» ανέλαβε το φιλανθρωπικό έργο της γενετικής επέμβασης σε 7 δισεκατομμύρια ανθρώπους. Όσο για την ανεξαρτησία της τοπικής δικαιοσύνης, αρκεί μόνο να θυμηθούμε την εγκύκλιο 7532/21-9-20 της εισαγγελίας του Αρείου Πάγου με βάση την οποία «νόμος είναι το δίκιο της πρωθυπουργικής ΠΝΠ», η οποία σβήνει και την «λαϊκή κυριαρχία» και τα θεμέλια του συνταγματικού δικαίου. Η μεγάλη αντίφαση της «ελευθερίας» ξεκινάει από την αποφυγή ενημέρωσης και διαλόγου. Συνεχίζεται στην ταμπελοποίηση του ποια επιστήμη είναι «νόμιμη» και ποια «παράνομη». Οι από το σύστημα προβαλλόμενοι ως «πλέον ειδικοί»:

  1. Αποφεύγουν το διάλογο, ενίοτε δια βδελυγμίας
  2. Στηρίζονται στην απαγόρευση της διάχυσης ενός διαφορετικού πορίσματος

Γιατί να γίνεται αυτό σε μια επιστήμη, ενώ κάλλιστα μπορεί να αποδειχθεί η αλήθεια με τρόπο αδιαμφισβήτητο και να ηττηθούν μια για πάντα όσοι έχουν άδικο; Είναι φανερό ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ορθό λόγο, επιστήμη, έρευνα, απόδειξη.

Έχουμε δειμοκρατία και όχι δημοκρατία. Κρατεί ο φόβος και η φρίκη, όχι ο ελεύθερος δήμος.  Ο υπερδιαφημισμένος Βολταίρος ξαφνικά πετιέται στα σκουπίδια. Δεν χρειάζεται πλέον εκείνο το περίφημο που (ίσως) είπε: «διαφωνώ μ’ αυτό που λες, υπερασπίζομαι όμως μέχρι τέλους το δικαίωμά σου να μιλάς». Ποιος και γιατί καταργεί την ελευθερία λόγου, το ατομικό δικαίωμα, τον δυτικό διαφωτισμό;

Το κράτος δικαίου της Δύσης ήταν εξαρχής προσχηματικό και προσωρινό. Λειτουργούσε υπό αίρεση ως προς όσα προέβλεπε. Γι’ αυτό και οι μόνοι που συστηματικά παραβίαζαν τις αρχές του ήταν οι πιο φανατικοί υποστηρικτές του. Σήμερα, το δυτικό πολίτευμα καταλύεται παγκόσμια από τους υποστηρικτές του, -πρακτικά- από τους ιδρυτές του, όχι από τους επικριτές του. Καταλύεται, επειδή είναι πλέον άχρηστο στην πλευρά που υποκριτικά το επέβαλε. «Αυτοί» που πριν 250 χρόνια αντέδρασαν στην ενοποίηση του κόσμου με βάση την πίστη στο Θεό, «αυτοί» που επέβαλαν τα Εθνικά κράτη με τις Εθνικές Εκκλησίες αποτρέποντας τη δημιουργία υπερεθνικών κρατών και διαλύοντας τις εναπομείνασες χριστιανικές αυτοκρατορίες, «αυτοί» επιβάλλουν σήμερα την ενοποίηση του κόσμου με βάση την εκδίωξη του Θεού από την Πολιτεία και την κοινωνία.

«Αληθής ευδαιμονία ήτοι βάσις πάσης δημοκρατίας», Αθήνα, 2021. Έτσι θα μπορούσε να λέγεται το σύγγραμα «Εθνικό Επιχειρησιακό Σχέδιο Εμβολιασμού κατά της COVID-19» ή «Επιχείρηση Ελευθερία». Σε αντίθεση με την ελευθερία του 1791, το 2021 υποχρεώνονται όλοι να «ελευθερωθούν». Για την ακρίβεια, οι «αντιρρησίες» θεωρούνται υπαίτιοι της μη επαναφοράς των εμβολιασμένων στην «κανονικότητα». Διαίρει και («δημοκρατικώς») βασίλευε από εκείνους που υποδέχονται τα εμβόλια με τιμές αρχηγού κράτους. Όσο για την covid-19, οι νεωτερικοί συμβολισμοί ήταν πάντα γένους θηλυκού.

Τα πάντα στηρίζονται στους νόμους της ψυχολογίας και ιδιαίτερα του φόβου. Η έλλειψη πίστης στο Θεό (που υπονοεί την πίστη σ’ έναν άλλο Θεό) συνεχίζει να αποτελεί το κύριο γνώρισμα των «ειδικών» και των εντολέων τους. Εξίσου συνεχίζεται και η απόκρυψή της. Ας δούμε μερικά παραδείγματα.

Για να γίνει πιο πειστικός ο Φάουτσι, πρέπει να φανεί αποδεκτός από την Εκκλησία. Τι πιο εύκολο στις ΗΠΑ; Οργανώνεται ένας θλιβερός μονόλογος μέσα σ’ ένα Ναό της πρωτεύουσας κι έτσι ο ανορθολογισμός και ο φασισμός διαθέτουν πλέον και «την ευλογία του Θεού». Αν και προσπαθεί να εξυμνήσει την δια της επιχειρηματολογίας πειθώ, το χρονοδιάγραμμα τού επιβάλλει την εικόνα του δικτάτορα. Η αυτογελοιοποίηση δεν έχει όριο όταν ζητούμενο είναι ο επηρεασμός των παιδιών. Το κακό γι’ αυτόν είναι πως συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων των διαχειριστών της «πανδημίας» που πρόβλεψαν την πανδημία.

Στην Ελλάδα ο πρωθυπουργός αποδεικνύεται ένας από τους καλύτερους dealer της παγκόσμιας τυραννίας. Διαφημίζει τις mRNA γενετικές επεμβάσεις και προωθεί τα «διαβατήρια ελευθερίας». Αφού όμως θέλει να μας απελευθερώσει, παραδέχεται ότι μας φυλάκισε (έλαβε εντολή να μας φυλακίσει). Τι άλλο ήταν ο «εγκλεισμός» που τον είπανε «lockdown»; Και υβρίζει όσους διαφωνούν και εμπαίζει τους πάντες ο Μητσοτάκης: νομοθέτησε την υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών που λέει ότι δεν θα εφαρμόσει επειδή «σέβεται» την συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία. Νομοθετεί παράνομα από χόμπι. Ταυτόχρονα προωθεί την «ελευθερία» των ψεκασμένων-ανεμβολίαστων συμπολιτών του να στερηθούν στοιχειώδη δικαιώματα.

Τουλάχιστον, στο επιστημονικό επίπεδο, βρέθηκε ένας γιατρός-κυβερνητικός σύμβουλος που ύψωσε το ανάστημά του. Αρνήθηκε να υποτάξει την επιστήμη στην πολιτική βούληση που έχει ως βάση τον ανορθολογισμό.

Όσο για τον μέγα ιστορικό σύμβουλο του ΣΚΑΪ, η μαρτυρία του μακαρίτη Νεοκλή Σαρρή είναι μια περιττή επιβεβαίωση του θλιβερού του έργου: η εξαγορασμένη «λογική» εκδίδει υπαγορευμένα πορίσματα.

Η γελοιοποίηση της επιστήμης συνεχίζεται στον 21ο αιώνα. Δεν μπορεί να κρατήσει πολύ ακόμα.

Από τον Όμηρο (αμύνεσθαι περί πάτρις), τον Αισχύλο (ίτε ελευθερούτε πατρίδα) και τον Σωκράτη (απάντων τιμιώτερον εστίν πατρίς) μέχρι τον Αλέξανδρο Υψηλάντη (μάχου υπέρ πίστεως και πατρίδος) και τον Διονύσιο Σολωμό (απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη τα ιερά των Ελλήνων) η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι συνδεδεμένη με την ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ, δηλαδή το γένος των ανθρώπων, την πίστη για την καταγωγή και τον προορισμό τους. Με βάση αυτή την πίστη συγκροτούν Πολιτεία. Ουδέποτε ελληνικός πολιτισμός χαρακτήρισε το ανθρώπινο σώμα ανώτερο του πνεύματος, αποκλειστικό μέσο ελευθερίας και ύψιστο στόχο. Η φωτισμένη Δύση υποτίθεται ότι ξεπήδησε από το αίτημα επανελληνισμού του 15ου αιώνα. Υποτίθεται επίσης ότι η Ελλάδα ακολούθησε τη Δύση αντιγράφοντας τα ελληνογενή της στοιχεία. Σήμερα, σύσσωμο το εγχώριο πολιτικό σύστημα προσχωρεί ασυζητητί σ’ ένα νέο πακέτο υλισμού, η εφαρμογή του οποίου θέτει σε υποδεέστερη θέση κάθε στοιχείο επανελληνισμού της Δύσης. Αυτό θα ήταν ευρύτερα κατανοητό, αν γνωρίζαμε την εποχή των Επαναστάσεων, αν γνωρίζαμε ότι ο όρος «Έλληνας» ουδέποτε ήταν αρεστός και ουδέποτε έγινε αποδεκτός από τον δυτικό διαφωτισμό. Πολύ νωρίς ο «επανελληνισμός» ονομάστηκε από ορισμένους δυτικούς «ανθρωπισμός».

Σήμερα περνάμε βίαια στην μετεξέλιξη αυτού του ανθρωπισμού. Ο νέος υλισμός φανερά αγγίζει τον υπερανθρωπισμό / διανθρωπισμό / μετανθρωπισμό. Αυτό ομολογείται και δημόσια (στην Ελλάδα, πρόσφατα: Πιερρακάκης-Τάσης). Ο άνθρωπος επανακαθορίζεται όχι μόνο εκτός του Θεού αλλά κατ’ αντίθεση προς τον Θεό.

Οι «θνητόψυχοι» του 19ου αιώνα (έτσι ονόμαζαν τους Κοραήδες οι επαναστάτες του Θεού) έχουν περάσει σε νέο επίπεδο, εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία. Το θείο δώρο της σωματικής φθοράς «ίνα μη το κακόν αθάνατον γένηται» θεωρείται «αρρώστια» που πρέπει να καταπολεμηθεί. Όσο για την αθανασία του πνεύματος: απλώς δεν υπάρχει.

Αυτή είναι η αντιστροφή της κατά Θεόν Ελευθερίας του ανθρώπου. Και ο άνθρωπος που καλείται να επιλέξει ποια «Ελευθερία» θ’ ακολουθήσει, έχει δικαίωμα να γνωρίζει τα πραγματικά στοιχεία.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ & ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Αξίζει επίσης να θυμηθούμε το πώς λειτούργησε την προηγούμενη δεκαετία η ευρωπαϊκή και παγκόσμια εξωθεσμική ελίτ. Να θυμηθούμε τους ακραίους πολιτικούς εκβιασμούς της κατά μελών της Ε.Ε. σε σχέση -πάντα- με την Επανάσταση του 1821:

Γιατί η δημοκρατική Ευρώπη βαδίζει τον δρόμο του φασισμού; (Μέρος Β΄)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to «Ελευθερία» στο 2021 και στο 1821 (Μέρος Γ΄)

  1. Παράθεμα: «Ελευθερία» στο 2021 και στο 1821 (Μέρος Β΄) | Το καραβάκι της ιστορίας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.