“Abnormal condition” θεωρείται η αλλαγή φύλλου με βάση τον διεθνή επιστημονικό όρο (Α΄ ΜΕΡΟΣ)

Ιωάννης Κουντουράς

του Ιωάννη Κουντουρά, Ομότιμου Καθηγητή Α.Θ.Π.

Α΄  ΜΕΡΟΣ

Εισαγωγικά στοιχεία

Ως εισαγωγικό πρελούδιο θεωρώ απαραίτητο να αναφέρω τα διαπιστευτήριά μου. Ονομάζομαι Ιωάννης Κουντουράς και είμαι ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ με γνωστικό αντικείμενο Παθολογία – Γαστρεντερολογία. Φυσικά και δεν ανήκω στη «rétro» κατηγορία. Η πνευματική ζωή και η ζωή της επιστημονικής έρευνας με κύριο σκοπό την πλέον αποτελεσματική προσέγγιση του ασθενούς δεν έχουν συντάξιμα χρόνια. Στον αποδέκτη που θα αμφισβητήσει το τελευταίο (και ορθώς πράττει, γιατί ό,τι δηλώνει κανείς δεν ισχύει απαραίτητα) υφίσταται ένας ψυχρός, άτεγκτος αλλά αντικειμενικός διεθνής δείκτης που αποκαλύπτει το επιστημονικό διαχρονικό ποιόν του καθενός είτε είναι σοβαρό, είτε επιπολής και ασήμαντο.

Στον Ιατρικό χώρο υφίσταται στο διαδίκτυο το site που λέγεται PubMed (ανάλογα sites υφίστανται για τους άλλους επιστημονικούς χώρους) που ως ψυχρός-κύριος αντικειμενικός δείκτης αποκαλύπτει την επάρκεια ή τη φτώχεια του καθενός. Μπαίνεις στο PubMed, βάζεις με λατινικούς χαρακτήρες το όνομα του ερευνητή (π.χ., Kountouras J) και σε κλάσματα δευτερολέπτου αποκαλύπτεται το επίπεδο της διαχρονικής ή μη επιστημονικής του καταξίωσης ή απουσίας κατεξοχήν στον διεθνή χώρο.

Αυτό που λέει η Αγία Γραφή «οὐ γάρ ἐστι κρυπτὸν ὃ οὐ φανερὸν γενήσεται» έχει σχεδόν πλήρη εφαρμογή, «πέφτει διάνα» στη συγκεκριμένη περίπτωση: πόσες αριθμητικά επιστημονικές μελέτες δημοσιεύονται· σε ποια έγκριτα περιοδικά του εξωτερικού αναφέρονται· ποιος είναι ο δείκτης εμβέλειας των περιοδικών· πόσες αναφορές (citations) λαμβάνουν οι μελέτες του ερευνητή από άλλους συγγραφείς επιστήμονες πάντα του εξωτερικού· πόσες είναι οι αναφορές του, που καταγράφονται στις δημοσιευμένες μελέτες του και οι κριτές επέτρεψαν να καταχωρηθούν κ.ο.κ. (λόγω περιορισμού του χώρου δες επιπλέον συναφή στοιχεία στο βιβλίο μου: «Διαμορφούμενα Α, στο χθες, στο σήμερα, για πάντα. Εκδόσεις Ορθόδοξος Κυψέλη, Θεσσαλονίκη).

Ένστικτα και Ενορμήσεις

Εισέρχομαι στην επίμαχη συγκρουόμενη (“conflict”) θεώρηση αλλαγής φύλου· τα επιστημονικά δεδομένα της παθοφυσιολογίας αυτής της θεώρησης έχουν καθοριστική ισχύ. Επειδή η απαραίτητη, καθαρώς επιστημονική σχετική καταγραφή γίνεται κυρίως αντιληπτή στους ειδικούς του χώρου και πιθανόν υπολείπεται στο ευρύ κοινό των αποδεκτών, η προσέγγιση θα γίνει κατά το δυνατόν με ανάλογα παραδείγματα της φυσιολογίας/παθοφυσιολογίας των ενορμήσεων του ανθρώπου.

Να επισημανθεί ότι υφίσταται ουσιώδης διαφορά μεταξύ ενστίκτων και ενορμήσεων. Τα ζώα έχουν σεξουαλικό ένστικτο, ενώ ο άνθρωπος έχει σεξουαλικές ενορμήσεις και έχει επίσης τη δυνατότητα διαφοροποίησής τους, με αποτέλεσμα αυτές να μην είναι άκαμπτες, όπως στην περίπτωση των ζώων που κάνουν ό,τι τους επιτάσσουν τα ένστικτα.

Γενικότερα, οι ενορμήσεις του φυσιολογικού ανθρώπου χαρακτηρίζονται από «πλαστικότητα» (“plasticity” σύμφωνα με τον διεθνή όρο). Όπως, τα αρχέγονα αιμοποιητικά κύτταρα (stemcells) του ανθρώπου (θαύμα Θεϊκής προσφοράς στο πλάσμα Του!) έχουν «πλαστικότητα» και διαφοροποιούνται αναλόγως, για να επιτελέσουν τις σπουδαίες και ουσιώδεις διεργασίες για την ομαλή λειτουργία, ανάπτυξη και διατήρηση του οργανισμού, ενώ η εκτροπή τους έχει δυσμενή έως και καταστρεπτικά –θανατηφόρα αποτελέσματα στον ανθρώπινο οργανισμό (δες για παράδειγμα στο PubMed: Kountouras J, etal. J Surg Res. 2008;146:149-58, Pilpilidis I, et al. J Surg Res. 2011;166:255-64, Kountouras J, et al. J Crohns Colitis. 2011;5:275-6, Kountouras J, et al. Clin Transl Gastroenterol. 2015;6:e129, Kountouras J, et al. Oncogene. 2015;34:670, Kountouras J, etal. GutLiver. 2017;11:733-734), ανάλογα δεδομένα ισχύουν για τη φυσιολογία/παθοφυσιολογία των ενορμήσεων.  Ισχύουσας της «πλαστικότητας», η φυσιολογική διεργασία των ενορμήσεων εξυπηρετεί την ομαλή λειτουργία και ψυχοσωματική ολιστική ισορροπία του οργανισμού. Αντίθετα, η εκτροπή της λειτουργίας τους, κινητοποιεί μηχανισμούς αντιρρόπησης προς επανόρθωση που, αν δεν επιτευχθεί, λόγω παρεμβάσεως ποικίλων μη φυσιολογικών «εισβολέων», οδηγεί σε ανισορροπία του οργανισμού με συνοδό έκπτωση της ολιστικής ψυχο-σωματικής προσωπικότητας δίκην «αποπτωτικού εκφυλιστικού» τύπου· τύπου που καταλήγει σε ολέθρια (“detrimental” σύμφωνα με τον σχετικό διεθνή όρο) ανεπιθύμητα συμβάματα με οδυνηρό κόστος και σοβαρό αντίκτυπο σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο.

Φυσιοπαθολογία ενόρμησης αυτοσυντήρησης

Ειδικότερα, με βάση την ειδικότητά μου στην Γαστρεντερολογία, το παράδειγμα της ενόρμησης της αυτοσυντήρησης είναι χαρακτηριστικό και κυρίαρχο. Όπως στην περίπτωση άλλων ενορμήσεων, έτσι και η ενόρμηση της αυτοσυντήρησης έχει διττό χαρακτηριστικό γνώρισμα: ηδονικό και κύριο μεταβολικό στοιχείο. Με τη γλώσσα και τους γευστικούς κάλυκές της επιτελείται το ηδονικό απαραίτητο στοιχείο (υφίστανται ~10000 γευστικοί κάλυκες στην επιφάνεια της γλώσσας και κάθε κάλυκας διαθέτει ~25 κύτταρα με αισθητηριακούς υποδοχείς και μικροσκοπικά τριχίδια που εξυπηρετούν τις γεύσεις). Το κατεξοχήν απαραίτητο μεταβολικό στοιχείο επιτελείται κατά μήκος της γαστρεντερικής πεπτικής οδού, όπου οι τροφές μεταβολίζονται, το περιττό τους περιεχόμενο αποβάλλεται από τον αφεδρώνα, ενώ το ωφέλιμο περιεχόμενο απορροφάται από το γαστρεντερικό επιθήλιο· εισέρχεται εντός του οργανισμού συμβάλλοντας στη φυσιολογική ανάπτυξη και διατήρηση του οργανισμού. Τα δύο αυτά απαραίτητα στοιχεία λειτουργούν μαζί αρμονικά, ενώ τυχόν διαχωρισμός τους οδηγεί σε conflict μη φυσιολoγικά (abnormal) συμβάντα, υποδηλώνοντας την εμφάνιση παρενεργειών λόγω παθολογικής εκτροπής της ενόρμησης από τον φυσιολογικό σκοπό της.

Έχουμε εμπειρία ασθενών που παθολογικές καταστάσεις τούς προκάλεσαν βλάβες της γεύσεως με ή χωρίς συνοδό απώλεια της οσφρήσεως με αποτέλεσμα την έλλειψη επιθυμίας για λήψη τροφής. Έχοντας εμπειρία του “γευστικού ηδονικού” στοιχείου που απώλεσαν, κάνουν μεγάλες προσπάθειες να καταναλίσκουν τροφές, απλώς για να επιβιώσουν και ενίοτε ή σπάνια απογοητεύονται. Χωρίς συνοδό υποστήριξη εγκαταλείπουν ενίοτε τις προσπάθειες· λαμβάνουν μορφή έως τύπου “anorexia nervosa” με συνοδό απίσχναση καταλήγοντας στον πιθανό ή σχεδόν βέβαιο «αποπτωτικό» εκφυλιστικό θάνατο.

Υφίσταται και το αντίθετο. Αλλάζοντας διάθεση για ικανοποίηση μόνο της γεύσεως, η ενόρμηση πάλι δεν παραμένει αμέτοχος παρενεργειών. Κλασικό παράδειγμα τα πληθωρικά ηδονικά γεύματα επί εποχής Νέρωνα. Οι συνδαιτυμόνες εξυπηρετώντας αποκλειστικά την ηδονή της γλώσσας, έτρωγαν μέχρι κορεσμού με συνοδό μέθη· ακολούθως έβγαιναν στην αυλή της έπαυλης, προκαλούσαν θεληματικά εργώδεις εμετούς, μάλιστα υπό το φως των ζωντανών αναμμένων λαμπάδων των χριστιανών μαρτύρων δεμένων σε στύλους κατά μήκος της αυλής και άδειαζαν το περιεχόμενο της στομαχικής κοιλότητας· ξαναγύριζαν στην αίθουσα της κραιπάλης συνεχίζοντας το πήγαινε – έλα του φαύλου κύκλου αυτής της συνδρομής με τα συνοδά κρωξίματα των εργωδών εμετών και της συνοδού καπνιάς των καιόμενων μαρτύρων. Συνέπεια των εργωδών εμετών, μεταξύ άλλων συνεπειών, ήταν η ανάπτυξη συνδρόμου Mallory-Weiss· το σύνδρομο συνίσταται σε σχάση του βλεννογόνου του στομάχου και οισοφάγου στο ύψος της καρδιο-οισοφαγικής συμβολής και εκδηλώνεται στον ασθενή με ενίοτε σοβαρές αιματεμέσεις ή αυτόματη ρήξη οισοφάγου και θάνατο, πριν προλάβει από την υπερφόρτωση του περιεχομένου του στομάχου να υποστεί, επιπλέον, θανατηφόρα καρδιακά συμβάματα (δες, π.χ., Bashir A, et al. AnnSurg. 1965; 162: 151–155, Suzuki T, et al. Case RepObstetGynecol. 2015;2015: 762463, Shah M, et al. Clin Res Cardiol. 2016;105:865-72, Dwivedi S, et al. J CommunityHospInternMedPerspect. 2017 Mar 31;7:37-39). Τέτοια συμβάματα συμβαίνουν και σε σύγχρονους καταναλωτές υπερβολικών γευμάτων με συνοδό οινοποσία (που ενίοτε λαμβάνει μορφή κραιπάλης) και άλλων συμπαρομαρτούντων παραγόντων κινδύνου για ανάπτυξη σοβαρής καρδιοαγγειακής νόσου ή παγκρεατίτιδας, ή… (δες, π.χ., Kim HH, et al. Intern Med. 2011;50:571-5, Shah M, et al. Clin Res Cardiol. 2016;105:865-72, Cao CL, et al. Medicine (Baltimore). 2017 Jul;96(29):e7601).

Τα δειγματοληπτικά αυτά δεδομένα δείχνουν ότι η μεμονωμένη θεληματική αλλαγή της διάθεσης για ικανοποίηση κατεξοχήν του ηδoνικού γευστικού στοιχείου της ενόρμησης της αυτοσυντήρησης, δυνατόν να ενέχει σοβαρές και ενίοτε ολέθριες συνέπειες. Είναι το τίμημα που οφείλει να αξιολογήσει σοβαρά ο σκεπτόμενος άνθρωπος που θέλει να διανύσει φυσιολογική και όχι παθολογική πορεία της ζωής του, στην οποία κυρίαρχο ρόλο παίζει η ενόρμηση της αυτοσυντήρησης.

Φυσιοπαθολογία σεξουαλικής ενόρμησης αναπαραγωγής του είδους

Εκτός της Γαστρεντερολογίας, με βάση την ειδικότητά μου κυρίως στην Παθολογία, το παράδειγμα της σεξουαλικής ενόρμησης με σκοπό την αναπαραγωγή του είδους είναι επίσης χαρακτηριστικό και κυρίαρχο παρουσιάζοντας αντίστοιχες ομοιότητες με την ενόρμηση της αυτοσυντήρησης. Και εδώ υφίσταται το διττό χαρακτηριστικό γνώρισμα: ηδονικό και κύριο αναπαραγωγικό στοιχείο με τα συνοδά ουσιώδη διακριτά ανατομικά όργανα στο άρρεν και θήλυ φύλο. Το ηδονικό στοιχείο είναι αρκούντως απαραίτητο κίνητρο κατεξοχήν για τις συνεπαγόμενες ουσιώδεις συνέπειες ανατροφής, ανάπτυξης και ποικίλης φροντίδας των παιδιών, που είναι η χαρά και η απαντοχή των γονέων, αλλά παράλληλα απαιτούν κόπο, θυσία και υπερβάσεις των γονέων. Το τίμημα αυτό είναι όντως βαρύ αλλά με εμπειρίες αγάπης που το επιβραβεύουν, χωρίς να εκλείπουν και δυσχερέστερες εμπειρίες μεταξύ παιδιών και γονέων που ενίοτε επιφέρουν πόνο ή θλίψη ή…. Τίμημα με χαρακτήρα χαρμολύπης· όρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας που αποδίδει άκρως πετυχημένα τα δρώμενα στο στενό περιβάλλον αναπαραγωγής του ανθρώπινου είδους.

Σε αντιστοιχία με τις συνέπειες της αναφερόμενης παθολογικής απουσίας γεύσεως και οσφρήσεως, αν απουσίαζε το ηδονικό ερωτικό στοιχείο δεν θα υπήρχε διάθεση να υποστεί το αντρόγυνο συλλήβδην το «βαρύ» φορτίο γέννησης-ανατροφής-φροντίδας των απογόνων με συνέπεια την αναμενόμενη σε παγκόσμια (“global”) κλίμακα δραστική μείωση του ανθρώπινου είδους. Το ηδονικό στοιχείο είναι δώρο άνωθεν προερχόμενο εκ μέρους του Δημιουργού που «τά πάντα ἐν σοφία ἐποίησεν». Το κυρίως απαραίτητο αναπαραγωγικό στοιχείο επιτελείται μέσω ξεχωριστών ανατομικών οργάνων, που εστιάζονται στο θήλυ και άρρεν φύλο. Ο ουράνιος Δημιουργός, ή η «φύση» όπως θεωρώ ατυχώς χρησιμοποιούν τον όρο οι δήθεν σύγχρονοι αμοραλιστές ή αγνωστικιστές, έπλασε την μήτρα και τα άλλα εξαρτήματα συμπεριλαμβανομένων και των ωοθηκών στο θήλυ και τα αντίστοιχα εξαρτήματα της γεννητικής οδού στο άρρεν για την επιτέλεση κατεξοχήν της αναπαραγωγής του είδους. Για παράδειγμα, στο θήλυ, τα κύρια εξαρτήματα μήτρα και ωοθήκες δεν εξυπηρετούν το ηδονικό αλλά αποκλειστικά το κύριο αναπαραγωγικό στοιχείο. Κάτι ανάλογο ισχύει και με ορισμένα κύρια στοιχεία των εξαρτημάτων της γενετικής οδού στο άρρεν φύλο όπως π.χ., η περίπτωση του προστατικού αδένα που πάλι δεν εξυπηρετεί το ηδονικό αλλά αποκλειστικά το κύριο αναπαραγωγικό στοιχείο. Το επιπλέον σημαντικό βιολογικό στοιχείο που τεκμαίρεται από τα επιστημονικά εξακριβωμένα («established») κριτήρια της Νευροφυσιολογίας και Ψυχολογίας του Βάθους, συνίσταται στο ότι την φυσιολογική ολιστική ψυχοσωματική προσωπικότητα του άρρενος φύλου την χαρακτηρίζει η ουσιώδης έννοια του «άνδρα», ενώ στο θήλυ φύλο η ξεχωριστή ουσιώδης έννοια της «γυναίκας» με όλα τα συναφή τους που αναλύονται από την Ψυχολογία του Βάθους σε διακριτά, ξεχωριστά στοιχεία των δυο φύλων· στοιχεία τα οποία και επιβεβαιώνονται από τα σχετικά επιστημονικά δεδομένα της Νευροφυσιολογίας του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος.

Ασύμφορη μείξη τύπου «ανδρογυναίκας»

Επομένως, τονίζεται εξ αρχής, ότι μια δυνητική προσπάθεια μείξης αυτών των διακριτών στοιχείων με διάθεση ανταλλαγής ρόλου αυτών των οργανικών στοιχείων τύπου π.χ., «ανδρογυναίκας» είναι αυτονόητο ότι αποτελεί παθολογική κατάσταση («abnormalcondition» με βάση πάλι τον διεθνή επιστημονικό όρο) που συνεπάγεται παθολογικά επακόλουθα οδηγώντας, μεταξύ άλλων, και σε ανισορροπία που το πληρώνει συνήθως πανάκριβα τόσο το ίδιο πρόσωπο όσο και το κοινωνικό περιβάλλον. Κατά συνέπεια, τις περσόνες που αμφισβητούν τα αναφερόμενα στοιχεία και τολμούν να γίνονται πιθανόν «κράχτες» της παθολογικής «μείξης», τις χαρακτηρίζει στοιχειωδώς τρικυμιώδης εγκεφαλική δυσλειτουργία αγνωσίας και έλλειψης σοβαρότητας που απαιτεί εγκεφαλική διαγνωστική προσέγγιση π.χ., χάριν λόγου, με το συμβατικό εγκεφαλογράφημα ή ειδικές τεχνικές π.χ., pet-scan για την πιθανή ανεύρεση και αντιμετώπιση της παθολογικής τους «νευροεκφυλιστικής εστίας». Παρεμπιπτόντως, ίδια διαγνωστική προσέγγιση απαιτείται για τις αγνωστικιστές εκείνες περσόνες που υποστηρίζουν ότι όλα τα αναφερόμενα θαυμαστά δώρα του Θείου Δημιουργού είναι θέμα «φύσης» ή τύχης ή…. Με την έννοια αυτή, το διαταραγμένο μυαλό τους αναλογικά θα πιστεύει ότι ο άνθρωπος που πρωτοεμφανίστηκε στη γη φύτρωσε μόνος του τυχαίως σε ένα χέρσο χωράφι, και κατ’ επέκταση, και ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος; η πολύπλοκη αυτή μηχανή που ωστόσο ωχριά μπροστά στην τελειότητα και πολυπλοκότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου φύτρωσε τυχαία κι αυτή σε ένα χαντάκι; Τέτοιες «χαντακωμένες» και με στοιχεία παράκρουσης ανθρώπινες περσόνες, όσο συμπαθείς κι αν είναι λόγω ανεπάρκειας, απαιτούν συμμόρφωση και προσπάθεια αποκατάστασης της ανισόρροπης λογιστικής του μυαλού τους. Το θέλουν δεν το θέλουν, τους αρέσει δεν τους αρέσει, τα σχετικά αναγνωρισμένα επιστημονικά δεδομένα έχουν σαφή έκφραση και είναι σαφώς καθορισμένα. Όπως στην περίπτωση της ενόρμησης της αυτοσυντήρησης, έτσι και στην περίπτωση της σεξουαλικής ενόρμησης, τα αναφερόμενα δυο απαραίτητα στοιχεία με την συνοδό ξεχωριστή και ουσιώδη ψυχο-οργανική έννοια«ανδρός και γυναικός» λειτουργούν συνδυασμένα και αρμονικά, ενώ τυχόν διαχωρισμός τους οδηγεί σε συγκρουόμενα (“conflict”) μη φυσιολoγικά (abnormal) συμβάντα· συμβάματα εκτροπής της ενόρμησης λόγω διαταραχής του φυσιολογικού σκοπού της με αρνητικό αντίκτυπο στην ισορροπία σε προσωπικό και διαπροσωπικό επίπεδο.

Όπως στην περίπτωση αλλαγής διαθέσεως για ικανοποίηση αποκλειστικά του αναφερόμενου “ηδονικού γευστικού στοιχείου” της σχετιζόμενης με την αυτοσυντήρηση ενόρμησης, ωσαύτως, αλλάζοντας διάθεση για ικανοποίηση κατεξοχήν του ηδονικού σεξουαλικού στοιχείου, η ενόρμηση αναπαραγωγής του είδους δεν παραμένει αμέτοχος παρενεργειών. Εκτός από τις υφιστάμενες ανεπιθύμητες κυήσεις που ο τερματισμός τους καθαυτός συνεπάγεται ψυχικά και ενίοτε οργανικά σοβαρά επακόλουθα, εκτός, εκτός… που ἐπιλείψει γάρ με ‘επιστημονικώς’ διηγούμενον… λόγω περιορισμού χώρου της παρούσας γραφίδας, περιορίζομαι σε 1-2 σχετικά παραδείγματα.

Αντισύλληψη

Στο θήλυ φύλο

Για την ικανοποίηση κατεξοχήν του ηδονικού στοιχείου της ενόρμησης, το θήλυ φύλο για αποφυγή κυρίως των πολυπαραγοντικών συνεπειών των αναφερόμενων ανεπιθύμητων κυήσεων που, μεταξύ άλλων, διαταράσσουν ψυχισμούς, διάφορες ισορροπίες προσωπικών ή/και διαπροσωπικών σχέσεων κ.λπ., χρησιμοποιεί ενδομήτριες («intrauterine») τεχνικές ή αντισυλληπτικά («contraception» με βάση τον διεθνή όρο). Οι παράγοντες αυτοί σχετίζονται με υψηλό κίνδυνο ανάπτυξης π.χ., καρδιοαγγειακών σοβαρών συμβαμάτων, όπως οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, θρομβοεμβολικά επεισόδια, εγκεφαλικά επεισόδια και κακοήθειες, όπως καρκίνο μαστών ή ωοθηκών, συμβάματα που θέτουν το θήλυ φύλο σε κίνδυνο· δυσμενή συμβάματα, τα οποία τεκμηριώνονται με πληθώρα επιστημονικών μελετών που δημοσιεύθηκαν και εξακολουθούν να δημοσιεύονται σε έγκριτα διεθνή περιοδικά (π.χ., δες πάλι στο PubMed τις ακόλουθες δειγματοληπτικές πρόσφατες αναφορές: TepperNK, et al. Contraception. 2016;94:678-700, VautrinE, et al.  Ann CardiolAngeiol (Paris). 2016;65:404-410, Webb PM, et al. Cancer Causes Control. 2017 May;28 (5):365-370, MoschosMM, NitodaE.IntJOphthalmol. 2017 Oct 18; 10(10): 1604-1610).

Σημειωτέον, ότι η peros λήψη αντισυλληπτικών δισκίων [ora lcontraceptive pills (OCPs)], χρησιμοποιείται στην αντιμετώπιση μερικών οργανικών συνδρόμων, όπως στο σύνδρομο πολυκυστικής νόσου των ωοθηκών (PCOS) που χαρακτηρίζεται από κλινικά σημεία υπερβολικής παραγωγής ανδρογόνων ορμονών στο θήλυ (όπως δασυτριχία και ακμή), διαταραχές περιόδου και στειρότητα. Ο συνδυασμός OCPs (estrogen και progestin) θεωρείται θεραπεία πρώτης-γραμμής για τη μακροχρόνια αντιμετώπιση τουPCOS (δες π.χ., YildizBO. JClinEndocrinolMetab. 2015; 100:794-802, Dokras A, et al. Clin Endocrinol (Oxf). 2017; 86(5): 739-746, Delitala AP, et al. ArchGynecolObstet. 2017 Jun 22.doi: 10. 1007/s00404-017-4429-2). Εντούτοις, ενώ τα OCPs αποκαθιστούν την περίοδο σε φυσιολογικό ρυθμό και βελτιώνουν τις εκδηλώσεις υπερπαραγωγής ανδρογόνων, υφίσταται ο κίνδυνος των αναφερόμενων παρενεργειών που περιλαμβάνουν καρδιαγγειακές νόσους και μεταβολικά συμβάματα. Ειδικότερα, εκτός από τις αναφερόμενες θρομβώσεις φλεβών, αυξάνει η αρτηριακή θρόμβωση με τις σοβαρές συνέπειές της στις νεαρές γυναίκες που καπνίζουν παρά στις μη καπνίστριες. Επιπλέον, η λήψη OCPs αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης σακχαρώδους διαβήτη στις παχύσαρκες με PCOS και συνοδό ινσουλινοαντίσταση (ΙR) (δες π.χ.,YildizBO. JClinEndocrinolMetab. 2015; 100: 794-802). Με τη σειρά της, η IR (κύριος παράγοντας του μεταβολικού συνδρόμου) που συνοδεύει το PCOS σχετίζεται με πληθώρα επιπρόσθετων παθολογικών καταστάσεων του οργανισμού (δες π.χ., PolyzosSA, etal. Helicobacter. 2013; 18: 165-6, PolyzosSA, etal. Hormones (Athens). 2014;13:519-31, Franceschi F, et al. Helicobacter. 2015; 20 Suppl 1: 40-6, Kountouras J, et al. GastrointestEndosc. 2017; 85:462-463).

Στο άρρεν φύλο

Όσον αφορά το άρρεν φύλο, αρχικές μελέτες αντισύλληψης σχετίζονταν με παρενέργειες και η χρήση τους παραμένει προς το παρόν ή πιθανόν θα παραμένει ένα μελλοντικό θα…, ή ενδεχόμενο για το δήθεν «ισχυρό» ανδρικό φύλο (δες, π.χ., πάντα στο PubMed: BairdDT, GlasierAF.BMJ. 1999; 319(7215): 969-72, ChaoJ, etal.Best Pract Res Clin Obstet Gynaecol. 2014; 28: 845-57). Άλλες τεχνικές αντισύλληψης, όπως η αγγειεκτομή (vasectomy) απαιτεί μικροχειρουργική προσέγγιση που είναι δύσκολη στην εκτέλεσή της και δεν την εφαρμόζει προς το παρόν το άρρεν φύλο (KirbyEW, etal. TranslAndrolUrol. 2017; 6:753-760). Παρενθετικά στο σημείο αυτό, μεταξύ άλλων, αναδύεται και το «επίμαχο» ερώτημα: Εν ονόματι της ισότητας των δύο φύλων, γιατί οι άρρενες να μην εκτίθενται εξ ίσου, όπως τα θήλεα στη λήψη αντισυλληπτικών με όλα τα συμβάματα που συνεπάγεται η αντισύλληψη; Μόνο «ασθενές» ή«υποδεέστερο» στοιχείο δεν είναι το θήλυ φύλο που, μεταξύ άλλων σπουδαίων χαρακτηριστικών, υπερτερεί και σε χρωματοσωμικό προφίλ (ΧΧ στο θήλυ έναντι του λειψού XY στο άρρεν φύλο) κυοφορώντας παράλληλα και φέρνοντας στον κόσμο ανθρώπινες υπάρξεις που ως εικόνες του Θεού έχουν αιώνια αξία!

Δειγματοληπτικό παράδειγμα παθολογίας νοσήματος μεταδιδόμενου μέσω γεννητικής οδού

Ένα δεύτερο δειγματοληπτικό παράδειγμα αφορά, εκτός της πληθώρας άλλων παθογόνων παραγόντων, τη γνωστή στο ευρύ κοινό ηπατίτιδα Β σε σχέση κυρίως με την ικανοποίηση του ηδονικού στοιχείου την ενόρμησης. Επισημαίνεται, ότι παρά την εφαρμογή σχετικών προστατευτικών στρατηγικών, όπως τον εμβολιασμό, ο ιός (HBV) εξακολουθεί να αποτελεί ένα παγκόσμιο πρόβλημα υγείας με ιδιαίτερη επίπτωση στις υπό ανάπτυξη ή αναπτυσσόμενες χώρες, όπου ο επιπολασμός και άλλων παθογόνων [όπως του επίσης γνωστού ιού επίκτητης ανοσο-ανεπάρκειας (HIV)] μεταδιδόμενων και μέσω της γενετικής οδού είναι ωσαύτως υψηλός (δες, π.χ., AbebawTA, etal. BMCResNotes. 2017 Jul 6;10(1):260, ChambalLM, etal. PLoSOne. 2017 Jul 31;12(7):e0181836). Η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (WHO) στον Ευρωπαϊκό χώρο αναφέρει ότι 13 εκατομμύρια ασθενείς πάσχουν χρονίως από τον HBV που οδηγεί ετησίως σε ~60.000 θανάτους από την ΗBV σχετιζόμενη κίρρωση του ήπατος και τον ηπατοκυτταρικό καρκίνο (δες, π.χ., StasiCetal.JClinTranslHepatol. 2017 Sep 28;5:272-276). Επιπλέον, τα αντιιικά φάρμακα που εφαρμόζονται έναντι του ιού, περιορίζουν μεν (ενθαρρυντικό στοιχείο!) αλλά δεν εξαφανίζουν τον HBV. Ούτε η ανάπτυξη αντισωμάτων έναντι του ΗBV (π.χ., anti-HBs και anti-HBc) υποδηλώνουν προστασία εξασφαλίζοντας πλήρη ανοσία του ξενιστή, όπως υποστηριζόταν στο παρελθόν. Η τρέχουσα γνώση επισημαίνει ότι εντός των κυττάρων του ξενιστή υφίσταται το ονομαζόμενο cccDNA του ιού που είναι απροσπέλαστο στην ισχύουσα αντιική θεραπεία και δύναται να τροφοδοτεί και να πυροδοτεί την επαναδραστηριοποίηση του HBV, διενεργείται δε εντατική σχετική έρευνα εναντίον του cccDNA ως πιθανή πλέον αποτελεσματική θεραπεία (Lewandowska M, Piekarska A. ClinExpHepatol. 2017 Sep;3:119-126). Επιπλέον, επισημαίνεται ότι ο HBV, εκτός από την αιματική οδό, μεταδίδεται κυρίως από τη γενετική οδό, μέσω σεξουαλικής διεργασίας, από κάθετη μετάδοση μολυσμένης μητέρας σε νεογνό και σχεδόν από όλες τις εκκρίσεις του ανθρώπινου οργανισμού, όπου υφίσταται ο HBV όπως τον σίελο, το δάκρυ, τον ιδρώτα και την κυψελίδα (δες π.χ., KomatsuHetal. JInfectDis. 2012;206:478-85, GholamiParizadE, et al. Hepat Mon. 2016;16:e30385, Park JS, Pan CQ.Hepatol Int. 2017 Oct 12. doi: 10.1007/s12072-017-9825-y. [Epubaheadofprint]).

Tα δεδομένα αυτά δείχνουν ότι, παρά τον εμβολιασμό και την εφαρμογή άλλων σχετικών προστατευτικών στρατηγικών, ο HBV εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό παγκόσμιο πρόβλημα υγείας. Η συνήθης μετάδοσή του είναι συνυφασμένη κυρίως με την πλέον συχνή σεξουαλική δραστηριότητα που στοχεύσει κατεξοχήν στην ηδονική ικανοποίηση της ενόρμησης. Σε αυτήν τη σεξουαλική διεργασία συχνά εμπλέκονται οι αναφερόμενες εκκρίσεις του ξενιστή, συμβάλλοντας αναλογικά σε μεγαλύτερη συχνότητα μετάδοσης του HBV και τη συνακόλουθη ανάπτυξη των αναφερόμενων δειγματοληπτικών δυσμενών συμβαμάτων.

Υφιστάμενες αντιφρονούσες περσόνες

Στη συνάφεια αυτή, υφιστάμενες αντιφρονούσες περσόνες χωρίς επιστημονικό τεκμηριωμένο background, επιχειρούν να μετριάζουν ή να απορρίπτουν τα αναφερόμενα επιστημονικά δεδομένα που πιθανόν και να αδυνατούν να τα κατανοήσουν λόγω εγκεφαλικής ανεπάρκειας· ή, επιπρόσθετα, να τα παραβλέπουν θεληματικά· να υποβάλουν εν πολλοίς επιδερμικά και άστοχα ερωτήματα ως οδό κάλυψης ή διαφυγής από το υποκείμενο υπόγειο της αποτελματωμένης αγνωσίας τους (ο Ντοστογιέφσκι πιθανόν μειδιώντας θα είχε να προσθέσει κάτι σχετικό στο συνώνυμο βιβλίο του «το υπόγειο»)· ερωτήματα δήθεν εντυπωσιασμού, στιλ φανφαρονισμού με ξύλινες τυποποιημένες εκφράσεις της φτώχειας του νου τους που είναι μάλλον για λύπηση. Για παράδειγμα το άστοχο: –και τον Θεό ποιος τον έπλασε; ή το άλλο: δηλαδή αποφεύγοντας τις «κινδυνολογίες» (τα επιστημονικά δεδομένα «κινδυνολογίες»;;) με τις συνέπειες θα κάνουμε έρωτα μόνο για να γεννοβολούμε; -να γίνουμε «κούνελοι και κουνέλες»;, να;.. να;… Και έχουν την ψευδαίσθηση οι τρικυμιώδεις εγκεφαλικές αυτές περσόνες ότι αποστομώνουν επειδή ουδείς σοβαρός νους τις λαμβάνει υπόψη του, για ν’ αποκριθεί. Γι’ αυτό και τις παραβλέπει. Εντούτοις, αυτά τα ανθρώπινα στοιχεία, παρά την αγνωσία και την ηθική τους φτώχεια, τολμούν να ενημερώνουν με βερμπαλισμούς χωρίς αποδείξεις ιδιαίτερα την επιρρεπή νεολαία· το παρόν και το μέλλον της χώρας, παρασύροντάς την στο εκφυλιστικό αποπτωτικό τους status. Κατά συνέπεια, απαιτείται εκ μέρους των εκτός παρενθέσεως υπεύθυνων ειδικών με ήθος και αναγνωρισιμότητα, η επιπλέον διενέργεια έγκαιρης διαγνωστικής εγκεφαλικής προσέγγισης για την εντόπιση και δυνητική αντιμετώπιση της αναφερόμενης παθολογίας αυτών των περσόνων πριν οδηγήσουν μαζί με το σινάφι τους, τουλάχιστον μια μερίδα ανενημέρωτων ή επιρρεπών νέων των δύο φύλων, φευ!, αργά ή γρήγορα σε αζήτητο αποπτωτικό τόπο αποτελμάτωσης.

Σπάνιες περιπτώσεις εκτροπής διακριτής προσωπικότητας φύλου

Ειδικότερα, εστιαζόμενος στο κριτικό θέμα της εκτροπής από την φυσιολογική ολιστική ψυχοσωματική διακριτή προσωπικότητα των δύο φύλων που από την υφιστάμενη οργανική σαφή διάκριση ανδρός και γυναικός, γίνεται προσπάθεια ανταλλαγής διαθέσεων των φύλων από άρρεν σε θήλυ και αντίστροφα, τα σχετικά επιστημονικά δεδομένα της τελευταίας παθολογικής οντότητας είναι επίσης εδραιωμένα («established»). Σε αυτά πιθανός σχετικός σοβαρός “επιστημονικός” αντίλογος δεν αντέχει “defacto” και αποτυγχάνει.

Δεν αναφέρομαι στη σπάνια περίπτωση του “ερμαφροδιτισμού” όπου η ταυτόχρονη παρουσία ανδρικών και θηλυκών γεννητικών οργάνων στο ίδιο άτομο καθιστά δυσχερή την ένταξή του σε ένα από τα δύο φύλα. Να τονιστεί εδώ ότι, ο αρχικός αυτός όρος αντικαταστάθηκε με τον όρο intersex για να πάρει τον τρέχοντα διεθνή όρο «διαταραχές στην ανάπτυξη φύλου» [Disorders of sex development (DSDs)]. Στις DSDs ανήκουν οι σπάνιες αυτές παθολογίες που είναι συνέπεια συγγενών παθολογικών διεργασιών κατά τη διάρκεια καθορισμού και διαφοροποίησης των γονάδων ή γεννητικών αδένων των 2 φύλων (δες, π.χ., AlhomaidahD, et al. ClinGenet. 2017 Feb;91:157-162, ShojaeiAetal. BiochemMolBiol. 2017 Oct;6(1):59-65). Οι καταστάσεις αυτές απαιτούν αντιμετώπιση από πολυπαραγοντική ομάδα εξειδικευμένων παιδιάτρων, χειρουργών, ψυχιάτρων, ψυχολόγων, παιδαγωγών και πνευματικών που οφείλουν να προσεγγίσουν διαγνωστικά και θεραπευτικά τα ακόλουθα: ανατομικά αν όντως πρόκειται για άρρεν ή θήλυ· αν η ψυχολογική διάθεση και η ιδιοσυστασία του ατόμου σχετίζονται όντως ή όχι με γυναικείο ή ανδρικό προφίλ· ποιες είναι οι συνακόλουθες δυσκολίες που αφορούν το είδος της τεχνικής και τον χρονοβόρο παράγοντα των χειρουργικών προσπελάσεων για κατά το δυνατόν εφικτή διόρθωση της ανατομίας της γεννητικής οδού του ατόμου που η αναφερόμενη ομάδα των ειδικών βεβαιώνει ότι το άτομο αυτό με DSD κλίνει οριστικά σε συγκεκριμένο φύλο· η ανάγκη διενέργειας των επεμβάσεων από χειρουργούς και πλαστικούς με σχετική εμπειρία· και πώς θα γίνει τελικά η επίσης χρονοβόρα ομαλή ένταξη του ατόμου με DSD στο υφιστάμενο κοινωνικό status. Όντως η γέννηση ενός παιδιού με DSD υπαγορεύει μια μακρόχρονη στρατηγική αντιμετώπισής του στην οποία εμπλέκεται μια μυριάδα (η λέξη αυτή αποτελεί σχετική ακριβή μετάφραση!) από επαγγελματίες που συνεργάζονται με την οικογένεια του παιδιού (DSD promptsalong-term management strategy that involves a myriad of professionals working with the family) (δες, CalvoA, et al. TranslPediatr. 2016;5:295-304).

Οι σπάνιες περιπτώσεις DSDs: άσχετες με τις conflict θεωρήσεις αλλαγής φύλου

Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι οι DSDs δεν έχουν σχέση και δεν αναφέρονται στις conflict θεωρήσεις αλλαγής φύλου που αφορούν τις περιπτώσεις των ομοφυλοφίλων ανδρών ή γυναικών και τις περιπτώσεις τρανσεξουαλικών ατόμων ή τραβεστί· περιπτώσεις που συνήθως αντιμετωπίζονται από την κυρίαρχη ταραχώδη ιδεολογία ως συνειδητές επιλογές, δηλαδή ως «εκ προθέσεως σεξουαλικές διαφοροποιήσεις ή παρεκκλίσεις».

Επαναλαμβανόμενη τυποποιημένη φρασεολογία

Και γιατί παρεκκλίσεις και όχι ιδιοσυστασιακές σεξουαλικές προτιμήσεις; τονίζουν και θα ξανατονίζουν επανειλημμένα με τέτοιες παρόμοιες ερωτήσεις ή συναφή σχόλια οι “υποστηρικτές” αυτής της conflict θεώρησης που δεν νοούν να πεισθούν! Αυτή είναι η τυποποιημένη «ξύλινη» τακτική τους ενδεχομένως να στηρίζεται και στη θεώρηση τύπου προπαγάνδας των ινστρουχτόρων: «λέγε, λέγε κάτι θα μείνει»! Τούτη η τακτική, θυμίζει αναλογικά το περιστατικό της θεραπείας του εκ γενετής τυφλού από τον Ιησού. Οι αντιρρησίες Φαρισαίοι, ενώ έβλεπαν ενώπιόν τους το προφανές ζωντανό θαυμαστό σημείο, ρωτούσαν επανειλημμένα τον πρώην τυφλό: «τί ἐποίησέ σοι; Πῶς ἤνοιξέ σου τούς ὀφθαλμούς;», ώσπου απηύδησε ο πρώην εκ γενετής τυφλός και τους έδωσε αποστομωτική απάντηση αφήνοντας άφωνο το Εβραϊκό αγνωστικιστικό Lobby (δες, κατά Ιωάννη, κεφάλαιο 9ο). Έτσι, η γραφίδα εφαρμόζοντας κι αυτή ανάλογη τακτική αλλά τύπου «με το ίδιο μέτρο», όπως τονίζει ο Σαίξπηρ, θα επαναλάβει εκ νέου την ακόλουθη απάντηση που ήδη ελέχθη, για να εντυπωθεί βαθιά στο μυαλό των αναφερόμενων περσόνων: Είναι βιβλιογραφικώς ανενημέρωτοι όσον αφορά τα επιστημονικά «established» δεδομένα που αφορούν τη φυσιολογία λειτουργίας του οργανισμού. Αδιαφορούν ή μάλλον το σκοτισμένο από αγνωσία μυαλό τους αδυνατεί να αντιληφθεί και να συνειδητοποιήσει στοιχειωδώς τις επιπτώσεις της παθοφυσιολογίας της αναφερόμενης conflict διαθέσεως· εθελοτυφλούν για όλες τις πρόδηλες συνέπειες και τα σοβαρά συμβάματα αυτής της παθολογίας. Θά ‘λεγε ο στοιχειώδης σκεπτόμενος λογικός νους ότι, ποτισμένες αυτές οι περσόνες με διανοητικό LSD παράκρουσης, τονίζουν πεισματικά με συνοδό ανεξέλεγκτο μοτίβο παραισθήσεων ότι, η αναφερόμενη conflict παρεκκλίνουνα διάθεση αλλαγής νοοτροπίας φύλου είναι φυσική επιλογή του καθενός· δηλαδή το παθολογικό να είναι φυσιολογικό και το φυσιολογικό παθολογικό. Και σ’ αυτό το ιδιάζον ανισόρροπο σκεπτικό τους δεν ανέχονται τα τεκμηριωμένα αντίθετα επιστημονικά σχόλια και δεν δέχονται ερωτήσεις. Ανταποκρίνονται με το παράλογο σκεπτικό τύπου WoodyAllen: «Έχω μια απάντηση. Υπάρχει καμιά ερώτηση;».

Ιστορικά ντοκουμέντα παθολογικών σεξουαλικών διαθέσεων αλλαγής φύλου

Και επειδή είναι μεγάλη η δύναμη του ενδογενούς «πάθους», άθελά τους ενστερνίζονται «τόν ἐτερον νόμον ἐν τοῖς μέλεσι… ἀνιστρατευόμενον τῶ νόμω τοῦ νοός… καί αἰχμαλωτίζοντα ἐν τῶ νόμω τῆς ἀμαρτίας τῶ ὄντι ἐν τοῖς μέλεσι..», όπως χαρακτηριστικά λέει ο Παύλος στην προς Ρωμαίους επιστολή του. Θα ΄λεγε κανείς όχι τυχαία, αφού, για παράδειγμα, όπως στην αρχαία Ελλάδα, έτσι και στην πρωτεύουσα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας οι παρεκκλίνουσες ομοφυλικές σχέσεις μεταξύ ενήλικων ανδρών και εφήβων αγοριών, γνωστή ως παιδεραστία, ή ενηλίκων προς ενήλικες, συχνά κατέληγαν σε σεξουαλικά εγκλήματα γιατί η παθολογική (“abnormal”) αυτή συμπεριφορά της σεξουαλικής ενόρμησης με στροφή προς παθολογική διάθεση αλλαγής συμπεριφοράς φύλου από άρρενα σε θήλυ και αντίστροφα είχε και έχει σοβαρές συνέπειες. Η χαρακτηριστική φράση «Ρωμαϊκό όργιο» δεν έχει προκύψει τυχαία, αφού, πάλι δειγματοληπτικά, οι αρχαίοι Ρωμαίοι αξιωματούχοι φημίζονταν για τις διαστροφές τους. Πράγματι, ορισμένοι αυτοκράτορες κυριευμένοι από την δύναμη του “πάθους” ξεπερνούσαν στην κυριολεξία κάθε προηγούμενο, μένοντας τυπικά παραδείγματα στην ιστορία για την ακόλαστη φήμη τους. Σύμφωνα με τα ιστορικά στοιχεία του Αγγλοαμερικάνου ιστορικού και συγγραφέα Nigel Cawthorne που αναφέρονται στο βιβλίο του: “Sex Lives of the Roman Emperor”, η παιδεραστία και πορνεία (ως δειγματοληπτικό παράδειγμα, ο Τιβέριος απολάμβανε την «παρέα» μικρών παιδιών δημιουργώντας και ενυδρείο ερωτικής διαστροφής), η ομοφυλοφιλία με συνοδούς ευνουχισμούς (πάλι ως δειγματοληπτικό παράδειγμα, ο Νέρωνας πήρε άρρενα, ακρωτηρίασε τα γεννητικά του όργανα και ντύνοντάς τον γυναικεία τον νυμφεύθηκε με όλες τις τιμές), αιμομιξίες (Οιδιπόδεια συμπλέγματα), τα όργια μέχρι τύπου μητρομανίας ή νυμφομανίας (nymphomania) ή τα “παιχνίδια με ζώα”, ήταν σχεδόν σε καθημερινή βάση το μενού αυτών που τους χαρακτήριζε “πώρωση” της συνειδήσεως. “Πώρωση”; Λάθος όρος! Σύμφωνα με την Ψυχολογία του Βάθους δεν υφίσταται “πωρωμένη” αλλά λιπόθυμη συνείδηση. Έτσι, μετά τις βραδινές συμπεριφορές κραιπάλης και μέθης, ξυπνούσε ευκαιριακά η λιπόθυμη συνείδησή τους και οι συνοδές τυραννικές επιθέσεις των Ερινυών τους τάρασσε το νου και συσκότιζε το ηθικό τους κριτήριο. Για να “εξιλεωθούν” έθεταν τέλος στις παθολογικές διαθέσεις τους συμπεριλαμβανομένων κυρίως των διαθέσεων αλλαγής ρόλου φύλου, επιχειρώντας μέχρι σεξουαλικά δολοφονικά εγκλήματα των «αντικειμένων» του «πάθους» τους ή αυτοχειρίες. Λίγο αργότερα οι μη αυτόχειρες περσόνες ακολουθούσαν τον ίδιο φαύλο κύκλο της αποπτωτικής τους συμπεριφοράς με νέους συντρόφους, οι δε τελευταίοι ενίοτε πριν προλάβουν να γίνουν αυτοί θύματα γίνονταν θύτες, δολοφονώντας τους «εν υπεροχή όντας» συντρόφους τους.

Σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα-ντοκουμέντα παθολογικών σεξουαλικών διαθέσεων αλλαγής φύλου

Κάνοντας «focus» στo σύγχρονο σκηνικό («status»), στη σημερινή μας κοινωνία γίνονται αφηνιασμένες προσπάθειες να επικρατήσει, σε βελτιωμένη έκδοση, η αναφερόμενη παρεκκλίνουσα ιστορική συμπεριφορά σε διεθνές επίπεδο. Και η Ελλάδα; Κατέχεται από παραδοσιακή τακτική κακού «μιμητισμού»· λες και μια εκτιμητή μερίδα των «πολιτών» της έχει γεννητικό υλικό στο DNA της που είναι επιρρεπές για μοριακό μιμητισμό (molecularmimicry”)· χωρίς ουσιώδες background σχετικής γνώσεως, ακολουθεί δίκην ουράς τις «αποπτωτικές» αυτές προσπάθειες που διενεργούνται από ποιους; Από «εν υπεροχή» πολιτικάντηδες κομματάρχες ή «πολιτάρχες», «δημοσιογράφους», «παιδαγωγούς» στοιχειώδους, μέσης ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και «πνευματικούς» ανωτάτης παιδείας που ανήκουν σε ποικίλους επιστημονικούς χώρους ή.. ή.. ή..

Αυτές οι περσόνες για πολλούς λόγους που αναλύει διεξοδικά η ψυχανάλυση, προσπαθούν ιδιαίτερα να επιβάλλουν, με ανείπωτες βίαιες προσεγγίσεις, την παρεκκλίνουσα αυτή θεώρηση αλλαγής φύλου στη νεολαία, της οποίας, μεταξύ άλλων προφανών παραμέτρων, το νεανικό σφρίγος έχει τάση για ανάλογο «μιμητισμό»! Δειγματοληπτικά, επιχειρούν να εφαρμόσουν την χρήση αναστολής της εφηβείας μεταφέροντας παιδιά σε κλινικές, όπου διενεργείται χημικός ευνουχισμός με χορήγηση φαρμακευτικών παραγόντων που αναστέλλουν την εφηβεία και χρήση διασταυρούμενων σεξουαλικών ορμονών· χειρουργικές επίπονες επεμβάσεις υψηλού κόστους (και για θησαυρισμό αυτών που τις επιχειρούν) για ακρωτηριασμό και ανάλογη διαμόρφωση γενετικών οργάνων για την αλλαγή φύλου (που θα τις ζήλευε η αναφερόμενη περίπτωση του Νέρωνα της Ρώμης)· σεξουαλικές κακοποιήσεις παιδιών και εφήβων που έχουν δυσμενή επίπτωση επιφέροντας ανάπτυξη της ψυχονευρωτικής τους προσωπικότητας μέχρι και ανάπτυξη καρδιοαγγειακών νοσημάτων στην ενήλικο φάση της ζωής τους· κακοποιήσεις που δεν διανοήθηκε ούτε και ο «Πειράζων» (ταιριαστή έκφραση της Βίβλου για τον Σατανά) και η κουστωδία του (δες, π.χ., MartelMM, etal.Psychol Bull. 2013;139:1221-59, Abajobir AA, et al. Child Abuse Negl. 2017;63:249-260, McNally RJ, et al. Eur J Psychotraumatol. 2017 Jul 15;8 (sup3):1341276, Craig SL, et al. JMIR Res Protoc. 2017 Sep 28;6(9):e189, Bhavsar V, et al. EpidemiolPsychiatr Sci. 2017 Oct 9:1-10. doi: 10.1017/S2045796017000518. [Epub ahead of print], Peterson ZD, et al. Arch Sex Behav.2017 Oct 31.doi: 10.1007/s10508-017-1079-1. [Epub ahead of print],Sanchez SE, et al. Ann Epidemiol.2017 Oct 13.pii: S1047-2797(17)30215-6, Anderson EL, et al. Child Abuse Negl. 2017 Nov 2;76:138-148). Σημειωτέον ότι το 8% έως 12% της νιότης στην Αμερική έχει εμπειρία τουλάχιστον μιας σεξουαλικής βιαιοπραγίας στη ζωή της καθιστώντας την παιδική σεξουαλική κακοποίηση με βάση τον διεθνή όρο Childhood Sexual Abuse (CSA) ένα μεγάλο δημόσιο πρόβλημα Υγείας (It is estimated that 8% to 12% of American youths have experienced at least one sexual assault in their lifetime, making childhood sexual abuse (CSA) an important public health problem that is likely to be encountered by primary care providers, Hanson RF, Adams CS.Prim Care.2016 ;43:313-26).

Ένα σημαντικό “αλλά”!

Αλλά, υφίσταται ένα σημαντικό αλλά! Όπως ελέχθη, το θέλουν δεν το θέλουν, τους αρέσει δεν τους αρέσει, ο Ουράνιος Πλάστης (μερικοί, όπως ήδη ειπώθηκε, Τον ονοματίζουν με καπριτσιόζα διάθεση «η φύση») προέβη στη διάκριση των ανθρωπίνων όντων σε άρρενα και θήλεα· και αυτό είναι βαθιά εντυπωμένο ιδιαίτερα στο απείραχτο DNA της νιότης όσο κι αν επιχειρούν να το “βιάσουν” με τις ανείπωτες σε φρίκη αναφερόμενες δειγματοληπτικές προσεγγίσεις οι μολεμένες περσόνες που προκάλεσαν πρώτα οι ίδιες επίκτητη “βλάβη” στο DNA τους. Η διάκριση αυτή στηρίζεται σε διακριτές βιολογικές, ανατομικές και ψυχολογικές φυσιολογικές διαφορές, που χαρακτηρίζουν τις ενορμήσεις. Δεν υφίσταται περιθώριο για αμφισβήτηση όσο κι αν εκτοξεύουν τη δήθεν αντιθετική τους άστοχη και επιστημονικώς αβάσιμη επιχειρηματολογία οι αναφερόμενοι αντιρρησίες, κι αυτό να τους εντυπωθεί βαθιά στο συνειδητό τους· και να πάψουν να τρίζουν ενίοτε την “τερηδονισμένη οδοντοστοιχία τους” που όζει απόπνοια καθώς, μέσω αυτής, εκτοξεύουν τα αμοραλιστικά τους δήθεν “επιχειρήματα” και επιχειρώντας τεχνικές ακρωτηρίασης τύπου παλαιωμένης αρχαίας ή «ανώτερης παλαιολιθικής» περιόδου (να τονισθεί αυτός ο όρος!) τους εκθέτουν και τους διαπομπεύουν ανεπανόρθωτα προκαλώντας αίσθημα λύπησης και αφόρητης πλήξης ή απέχθειας από τον στοιχειώδη φυσιολογικό νου.

Ο φυσιολογικός π.χ., Χρήστος “defacto” δεν δύναται να γίνει Χριστίνα ούτε το αντίθετο, εκτός και αν κατηγοριοποιείται στη σπάνια κατηγορία των DSDs. Στα ομοφυλοφιλικά και άλλης σχετικής κατηγορίας άτομα, για λόγους φυσιολογίας ανατομίας του είδους, το σαφές βιολογικό τους φύλο δεν συμφωνεί ούτε με την προσωπική τους διάθεση αλλαγής ταυτότητας ούτε με τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις σε σχέση με την γενετική ενόρμηση.

Αδιανόητες παρεκτροπές της φυσιολογικής λειτουργίας οργάνων

Στη συνάφεια αυτή, είναι εντελώς αφύσικο ή αδιανόητοο πνεύμονας να αλλάξει διάθεση αλλαγής της φυσιολογίας της αναπνοής που υπηρετεί και να παίξει ρόλο λειτουργίας πέψης τροφών. Η εισρόφηση τροφών στους πνεύμονες οδηγεί σε πνευμονία εξ εισροφήσεως με συχνή θανατηφόρα έκβαση. Ούτε η πεπτική οδός, από κεφαλιού της, δύναται να αλλάξει διάθεση αλλαγής της φυσιολογικής διεργασίας που υπηρετεί τη λειτουργία πέψης τροφών και απορρόφησης ωφέλιμου θρεπτικού φορτίου, παίζοντας ρόλο αναπνευστικής λειτουργίας. Η “αεροφαγία”, ενέχει μεν “μηδέν θερμίδες”, αλλά οδηγεί αναπόφευκτα σε απίσχνανση και θάνατο. Ούτε η μήτρα και οι ωοθήκες της γυναικός δύνανται, έστω και με ευφάνταστη φανταστική φρασεολογία, να αλλάξουν διάθεση αλλαγής της φυσιολογίας της σύλληψης, κυοφορίας και γέννησης ενός υπέροχου θαύματος παιδιού Μότσαρτ, παίζοντας ρόλο ηδονικής αμφιφυλικής συμπεριφοράς και μάλιστα ανδρικού γένους. Τότε, μεταξύ άλλων συμβαμάτων, θα υπήρχε αναπόφευκτα και απόκλιση μέχρι ερημοποίηση της κοινωνίας· έκλειψης του ανθρωπίνου γένους. Το ίδιο θα ίσχυε και με τη θεωρητική αφύσικη διάθεση αλλαγής του φυσιολογικού ρόλου του προστατικού αδένα από τη συμμετοχή του στη σύλληψη εμβρύου σε παράλογο ρόλο ηδονικής συμπεριφοράς και μάλιστα θηλυκού γένους.

Επιπρόσθετα επιστημονικά δεδομένα-ντοκουμέντα παθολογικών σεξουαλικών διαθέσεων αλλαγής φύλου

Και από τη φαντασία στην πραγματικότητα. Τα σύγχρονα παθολογικά συμβάματα που σχετίζονται με την προσπάθεια εφαρμογής της conflict θεώρησης αλλαγής φύλου σε παγκόσμιο επίπεδο είναι όντως καταιγιστικά, όπως ήδη φάνηκε από τα αναφερόμενα δειγματοληπτικά ντοκουμέντα· διεθνώς υφιστάμενα και επαναλαμβανόμενα σε πιο εξελιγμένη μορφή σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της αρχαίας ιστορίας, ξεπερνώντας στην κυριολεξία κάθε ευφάνταστη φαντασία. Η σχετική έρευνα στον ημερήσιο τύπο και τα μέσα ενημέρωσης σε τοπικό και διεθνές επίπεδο επιβεβαιώνουν όλες αυτές τις παρεκκλίνουσες θεωρήσεις αλλαγής φύλου χωρίς να υφίσταται περιθώριο αμφισβήτησης. Όσο κι αν γίνεται επισταμένη θεληματική προσπάθεια απόκρυψής τους, αποκαλύπτονται προοδευτικά αφήνοντας συχνά άναυδο ή ενεό το κοινό. Η συναφής ιστορία επαναλαμβάνεται με σύγχρονη καλπάζουσα τρελή μορφή ισχύοντος του ήδη αναφερθέντος κανόνος της Βίβλου «οὐ γάρ ἐστι κρυπτὸν ὃ οὐ φανερὸν γενήσεται». Ως ένα μόνο επιπρόσθετο δειγματοληπτικό επίκαιρο (update) παράδειγμα, εκτός από τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις μεταξύ αρρένων και θηλέων, ανάλογες παρενοχλήσεις που τελεσφορούν συχνά ή ενίοτε μέχρι εξοντώσεως μεταξύ ομοφυλοφίλων και άλλων συναφών περσόνων αυτού του είδους, λαμβάνουν μορφή χιονοστιβάδας. Ως αποκορύφωμα αυτών των εκτροπών υφίστανται συνοδά συμβάντα που οδηγούν σε κατάθλιψη σοβαρού βαθμού, απόγνωση και αυτοχειρίες. Πράγματι, συναφείς δειγματοληπτικοί τίτλοι-ντοκουμέντα και αιτίες της διαχρονικής διεθνούς βιβλιογραφίας που αφορούν την επερχόμενη κατάθλιψη και τις αυτοκτονίες της παιδικής ηλικίας και της ηλικίας των ενηλίκων περιλαμβάνουν π.χ., ειδικές βίαιες σεξουαλικές συμπεριφορές, όπως ασφυξία εκ πνιγμονής και βιασμούς παιδιών («Specific violent sexual behaviors such as sexual asphyxia, andrape», DantoBM. MentHealthSoc. 1978;5(1-2):1-13)· εκτός από τη φυσική κακοποίηση, η σεξουαλική κακοποίηση στην παιδική ηλικία προδικάζει σημαντικά τον αυτοτραυματισμό και τις τάσεις αυτοκτονίας («childhood sexual and physical abuse were highly significant predictors of self-cutting and suicide attempts», vanderKolkBA, etal, Am JPsychiatry. 1991;148:1665-71)· η παιδική σεξουαλική και συναισθηματική κακοποίηση σχετίζονται στατιστικώς πολύ σημαντικά (p<0 .001= ZattiCtal. PsychiatryRes. 2017 Oct;256:353-358)· νέοι και νέες των ΗΠΑ που ανήκουν στην ειδική κατηγορία SMY (SMY; youth who end or se same-sex attraction, same-sex behavior, oragay/lesbian identity), δηλαδή νέοι και νέες που βεβαιώνουν την έλξη τους προς το ίδιο φύλο ή με ταυτότητα ομοφυλοφίλου/λεσβίας, παρουσιάζουν στατιστικώς πολύ υψηλότερες αναλογίες συμπτωμάτων κατάθλιψης και αυτοκτονίες σε σύγκριση με τους ετερόφυλους νέους και νέες που λειτουργούν ως ομάδα φυσιολογικού ελέγχου (controls) («SMY reported significantly higher rates of suicidality (oddsratio [OR] = 2.92) and depression symptoms (standardized mean difference, d = .33) as compared with the heterosexual youth», MarshalMP, etal. JAdolescHealth. 2011;49:115-23)· και πληθυσμοί λεσβίων, ομοφυλοφίλων και αμφιφυλοφίλων παρουσιάζουν σε μεγάλη συχνότητα συμβάματα αυτοτραυματισμών και αυτοκτονιών («Lesbian, gay and bisexual (ie, sexualminority) populations have increased prevalence of both self-injurious and suicidal behaviors», BlosnichJ, BossarteR. J Am Coll Health.2012;60:141-9, Tomicic A, et al. Rev Med Chil. 2016;144:723-33).

Αβάσιμη άποψη για νομιμοποίηση των «ευαίσθητων» ομάδων: Το «στόρι της γαλής»!

Επιπλέον, η γραφίδα επισημαίνει ότι τα αναφερόμενα δεδομένα υψηλού επιπολασμού αυτοκτονιών των ομοφυλoφίλων και των άλλων συναφών ομάδων σε σύγκριση με τους ετερόφυλους (normal controls) σε προηγμένες χώρες, όπως στις ΗΠΑ, δεν δικαιολογούνται από τη δήθεν θεώρηση των «αντιφρονούντων» ότι οι αιτίες της αυτοκτονίας αποδίδονται κυρίως στην γενικότερη περιθωριοποίηση αυτών των «ευαίσθητων» ομάδων· επομένως απαιτείται να νομιμοποιηθούν αυτές οι ομάδες για να μειωθούν τα αναφερόμενα συμβάματα. Τέτοιες θεωρήσεις είναι πρόδηλα αβάσιμες και αστήριχτες, αποκυήματα τρικυμισμένων από άγνοια εγκεφάλων, που στρέφονται κυρίως στους παιδικούς- νεαρούς αποδέκτες για να τους οδηγήσουν στις αναφερόμενες παθολογικές καταστάσεις της αποπτωτικής καταστροφικής διεργασίας αλλαγής θεώρησης φύλου· θεώρηση που πιθανόν να την εξασκούν και οι ίδιοι «προαγωγοί» ως προσωπικό βίωμα αρεσκόμενοι να ηδονίζονται χωρίς να συνειδητοποιούν ότι επαναλαμβάνεται στη βιοτή τους το αντίστοιχο της γαλής: η γάτα ηδονιζόταν πίνοντας το αίμα της που έσταζε τραυματίζοντας το σώμα της καθώς το ακόνιζε σε λίμα ίσαμε τελικής έξαιμης πτώσεως. Θα ΄λεγε κανείς ότι το ίδιο επιχειρούν συνειδητά ή ασυνείδητα στη νεολαία εξαντλώντας την με το «ναρκωτικό» αυτό στιλ αλλαγής φύλου μέχρι τελικής πτώσεως. Επιμένουν πεισματικά, ενώ είναι γεγονός, και το γνωρίζουν, ότι σε μια ελευθεριάζουσα χώρα, όπως είναι η Αμερική είναι ελεύθεροι οι γάμοι ομοφυλοφίλων και άλλων συναφών περσόνων· ένα μέρος της κοινωνίας προοδευτικά τους αποδέχεται και μόνο έντονη περιθωριοποίηση δεν βιώνουν αυτές οι ομάδες. Επομένως, η κύρια αιτία των αναφερόμενων συμβαμάτων, που διαταράσσει τους ίδιους και την ισορροπία της φυσιολογικής κοινωνίας εστιάζεται κατεξοχήν στην παθολογική συμπεριφορά της σεξουαλικής ενόρμησης, η οποία δεν μένει αμέτοχος παρενεργειών.

Συνοψίζοντας, η αναφερόμενη ιστορία ή το στόρι (με σύγχρονη έκφραση) της conflict θεώρησης αλλαγής του φύλου με όλες τις αναμενόμενες παρενέργειες που σχετίζονται με παθολογική εκτροπή της φυσιολογικής λειτουργίας της σεξουαλικής ενόρμησης λαμβάνει διαχρονική φευ! παρεκκλίνουσα πορεία παλινδρόμησης σε αρχαία αποτελματωμένα ή αποστεωμένα φθοροποιά μοτίβα· τα μοτίβα αυτά οδηγούν σε δυσαρμονία της κοινωνίας και απαιτούν κοπιαστική αλλά λυτρωτική αλλαγή ρότας προς μοτίβα που θα υπηρετούν την αρμονία της ολιστικής φυσιολογίας του ξενιστή· του ξενιστή που κάνοντας «delete» από τον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου τους «εισβολείς» της παθολογικής θεώρησης αλλαγής φύλου, θα βιώνει αναγεννητικές λυτρωτικές εμπειρίες που «οὐδεὶς αἴρει» όπως λέει η Βίβλος!

Προσωπική άποψη

Να τονιστεί ότι η αναφερόμενη ομάδα θεώρησης αλλαγής φύλου προσωπικά μου είναι συμπαθής χωρίς να υφίσταται ίχνος εμπαθούς συμπεριφοράς. Όλοι είμαστε πλάσματα Θεού «κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν». Όλοι γνωρίζουμε τη δύναμη του «πάθους».

Όντως, μεγάλη η δύναμη του πάθους! Την αισθανόμαστε όλοι. Δεν υπάρχει άνθρωπος απαθής. Την βίωσε και την βιώνει συχνά ο άσωτος εαυτός του καθενός, δεχόμενος τις αλλεπάλληλες επιθέσεις και σε περίπτωση πραγμάτωσης της δύναμης του πάθους κάθε μορφής, συμπεριλαμβανομένης και της ισχυρής δύναμης του πάθους αλλαγής διάθεσης φύλου, μετά κάθε είδους φευγαλέα χιμαιρική απόλαυσή του, αφήνει κατάλοιπη στυφή «γεύση»… Συντρίβει και εκφυλίζει κάθε έννοια ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Καταρρακώνει κάθε ίχνος ελευθερίας. Καταντά τους εαυτούς μας δουλικά του σαδιστή που φέρει την επωνυμία «ψεκτό πάθος»! Είναι ένας «ἀλλόκοτος καὶ δύσερως ἔρως» (άγιος Γρηγόριος Παλαμάς) που μας αλλοτριώνει και μας παραμορφώνει γιατί ως δουλικά του μας απομακρύνει, μεταξύ άλλων, από τον Κύριο.

Θεωρώ ότι γεννηθήκαμε για να πέφτουμε αλλά και να σηκωνόμαστε ζητώντας λύτρωση για επαναφορά στην αναφερόμενη φυσιολογική ομάδα controls όπως την έπλασε ο Δημιουργός και Λυτρωτής του κόσμου. Εντούτοις, όταν υφίσταται παρατεινόμενη παθολογική συμπεριφορά αλλαγής φύλου με τις αναφερόμενες «νευροεκφυλιστικές αποπτωτικές συνέπειες» (για περισσότερα όσον αφορά τον ιατρικό όρο απόπτωση δες βιβλίο Διαμορφούμενα Α…, σελ. 32) τότε επιβάλλεται η εφαρμογή μεθόδων επαναφοράς στη φυσιολογία της σεξουαλικής ενόρμησης. Δύσκολο επιχείρημα, κανείς δεν το αμφισβητεί, αλλά σωτηριώδες, λυτρωτικό ιδιαίτερα σε αυτούς που πεισματικά αντιστέκονται να πάρουν τον αναστάσιμο δρόμο της επιστροφής που ελευθερώνει. Η πραγματική ελευθερία της καρδιάς επιτυγχάνεται όταν κανείς αντιδρά με σκοπό την μεταμόρφωση των παθών και δεν υποχωρεί στις παθολογικές απαιτήσεις τους. Το τρένο τρέχει ελεύθερα πάνω στις σιδηροτροχιές και όχι όταν εκτροχιάζεται.

Για να μην φανεί ότι η παρούσα γραφίδα παίρνει εδώ «χαρακτήρα κηρύγματος», τονίζεται ότι οι λειτουργίες του εγκεφάλου, όπως η βούληση και το συναίσθημα, ως πράξεις, ελέγχονται και οριοθετούνται από ανώτερες φλοιικές λειτουργίες του εγκεφάλου ώστε να υφίσταται ισορροπία .

Σε αυτήν τη συνάφεια μερικοί ηχο-στίχοι υπογραμμίζουν τα ακόλουθα που θεωρώ ότι οδηγούν στη λύση που προέρχεται Άνωθεν:

….Μαζί του κάνω μια ευχή:

Θέ μου μεταμόρφωσε τα πάθη!
Αλλά τέτοια ευχή
θέλει πάλη σκληρή…
Έχουν δύναμη, δύναμη τα πάθη!
Μόνο, Θέ μου, Εσύ
μεταγγίζεις πνοή
κι αγιάζεις, εξαγνίζοντας τα πάθη!
Έτσι η σάρκινη ορμή
να μετατραπεί μπορεί
σ’ έρωτα αγνό γεμάτο ζέση
που νικάει τη φθορά!…

«Έρως έρωτα νικά»
κι όλα, Θέ μου, νά ‘ναι ολόφωτα!

Την πραγματική ελευθερία της καρδιάς την βιώνει κανείς αγιάζοντας και εξευγενίζοντας τα πάθη του. Δύσκολο εγχείρημα με συνοδό βαρύ τίμημα, αλλά λυτρωτικό με θετικό προσωπικό και διαπροσωπικό αντίκτυπο που σηματοδοτεί την αρμονική συμβίωση και ισορροπία της κοινωνίας του ξενιστή.

Η συνέχεια στο Β΄ Μέρος

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Responses to “Abnormal condition” θεωρείται η αλλαγή φύλλου με βάση τον διεθνή επιστημονικό όρο (Α΄ ΜΕΡΟΣ)

  1. Παράθεμα: “Abnormal condition” θεωρείται η αλλαγή φύλλου με βάση τον διεθνή επιστημονικό όρο (Β΄ ΜΕΡΟΣ) | Το καραβάκι της ιστορίας

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.